Police brend je pokrenut u Italiji 1983. godine kao brend za uniseks naočare i gradski manifest za one koji žele da budu primećeni.
Ime nije slučajno. Pokreće maštu i snove, posebno mlađih generacija i dočarava američki način života “on the road-na putu”, ali i snažni urbani duh grada svih gradova: New Yorka.
Police brend je od samog početka zapažen u svetu kao italijanski brend sa snažnim međunarodnim prizvukom. Ovaj alternativni, nekonformistički brend odmah je stvorio vlastitu nišu. Nadovezujući se na svoj rastući identitet i poziciju, Police brend se tokom godina iznova menjao, prelazeći od jednostavne marke naočara do pravog životnog standarda. U ovoj transformaciji se brend proširio na čitav niz modnih asesoara – parfema, satova, nakita i proizvoda od kože – svi sa snažnom osobnošću, koji predstavljaju određeni izgled i način života.
Brend Police se nastavlja izdizati u svetu mode, a da nikada ne ugrozi svoju osobenost. To su tokom godina prikazivali važni ambasadori brenda, poput Brucea Willisa, Georgea Clooneyja, Davida Beckhama, Antonija Banderasa i fudbalske zvezde Neymara, koji su interpretirali i izrazili Police vrednosti. Police proizvodi se sada distribuiraju u više od 80 zemalja u svim većim gradovima sveta.
Promoter Police kolekcije za 2023. godinu je Lewis Hamilton šampion Formule 1. Kolekcija Lewis Hamilton se poigrava suprotnostima mešajući metal i bio-acetat koji čine da naočare imaju robusniji izgled.
Nova kolekcija Police kombinuje vintage inspiraciju sa modernim i savremenim duhom, koji je utkan u brend još od 80-ih.
Karakteristično za novu kolekciju jesu klasične linije interpretirane prema najnovijim trendovima za naočare, koje uključuju upotrebu inovativnih materijala kao i ikonični detalji na ručicama koji ističu snažan identitet Police brenda.